Alla inlägg under mars 2016

Av Julia Andersson Norlander - 31 mars 2016 15:59

Nu ikväll ska jag och min bästis Felicia åka till zumba. Det är så kul! 

Ni förstår säkert då att vi går på zumba på torsdagar. Men nästa vecka kommer vi att dansa zumba två dagar. För att vi ska dansa på tisdag oxå, det är för att vi ska dansa med F-1 efter att vi har dansat så ska vi faktiskt bli intervjuade av Österlen magasinet. Det kommer att bli sjukt pinsamt!

Men jaja det ordnar sig säkert!

Ha en jätte bra dag  

 

 

Av Julia Andersson Norlander - 31 mars 2016 09:09

Just nu sitter jag i skolan och har tråkig SO. Jag, Felicia och Emelie sitter i biblioteket och snackar om allt möjigt t.ex vår barndom. 

Snart är det rast, när vi kommer in så ska vi ha lite mentorstid och sen elevens val. På elevens val ska jag, Felicia och Emelie fortsätta att spela in vår mobbning film.

Det blev ett litet inlägg men jag hinner inte mer.

Ha en bra dag  

Av Julia Andersson Norlander - 30 mars 2016 21:43

Jag ville bara säga att vi har haft NO prov på universum, när jag skrev provet så tänkte jag att "detta kommer inte att bli bra, jag får säker E eller F!" så gick mina tankar hela tiden!

När jag fick provet framför mig ville jag direkt kolla så att jag slapp vara så nervös.

Då såg jag ett C ETT F*****G C! jag trodde inte mina ögon, jag blev så glad för det. Bara så att ni vet så vill jag verkligen inte skryta med att jag fick ett C, utan jag bara berättar om hur glad jag blev över att jag fick ett C på ett prov som jag trodde att jag skulle få ett E på.

Felicia (min bästis) fick ett E och jag är stolt över henne för hon sa att hon inte hade tränat ett enda dugg så jag blev så imonerad av att hon fick ett E! Min andra kompis fick ett B och jag ska vara helt ärlig jag tycker ibland att hon skryter med det, jag är oxå stolt över henne! min tredje kompis fick ett C+ och jag är självklart oxå stolt över henne!

Det var bara det jag ville säga  


Av Julia Andersson Norlander - 30 mars 2016 21:12

Gick i skolan till 13.40 när vi slutade så fick jag  hem i spöregnet!

Så när jag kom hem till mormor var jag självklart dyblöt! Men nu ikväll tänkte jag att jag skulle filma in de första avsnittet till min lilla serie på yt. Sen medans jag väntade på att klippet skulle laddas upp så satt jag och kollade på olika yt klipp.

De yt klippet är nu uppe på min kanal!

Imon ska jag åka till skolan, när skolan är slut ska jag gå hem till mig men jag får va ensm i typ en timme innan mamma kommer hem.

Jag har bloggat rätt så mycket på sistone men de är för att jag har haft så sjukt tråkigt! Hoppas att ni inte tycker att det har blivit för mycket eller för tråkigt!


Just nu sitter jag och fikar med familjen medans vi tittar på tv. Men det vi tittar på tycker jag är tråkigt så jag bestämde mig för att blogga lite, just for you guys<3

I detta inlägget tycker jag att jag har skrivit ordet "tråkigt" väldigt många gånger, men jaja!

God natt  
 


 

   




Av Julia Andersson Norlander - 28 mars 2016 12:21

Nu får ni hålla ögonen öpnna för jag ska börja med en liten serie på min yt kanal!

Den serien handlar om att jag ska visa er olika produkter och testa dom och sen efter att jag har testat dom så ska jag berätta fördelar och nackdelar med produkterna.

Min yt kanal: juliaan03

Ha en jätte bra dag  

Av Julia Andersson Norlander - 27 mars 2016 12:07

Jag brukar alltid se fram emot nästa dag, för jag är spänd på att se om där händer något nytt. 

Men när man går upp på morgonen och frågar mamma "vad ska vi göra idag?" och man riktigt väntar spänningsfullt på ett svar men då förstör mamma dagen med att hon säger "vi ska inte göra något speciellt" asså man bara önskar att hon sa att vi skulle åka och shoppa eller träffa någon, men nä! man får helt enkelt bara sitta där hela dagen och glo på tv och kolla yt!

Och när man vill sitta så och ha tråkigt, då får man inte det för att man ska göra andra saker som är tråkigt som man inte vill göra! Jag stör mig på det så sjukt mycket asså!


Nä men idag ska vi ut och gå sen vet inte jag vad vi ska göra mer, eller jo vi ska nog fixa till imorgon för att min pappa fyller år och vi ska ha gäster. Så vi ska nog duka och städa.

Ha en jätte bra dag  


Av Julia Andersson Norlander - 26 mars 2016 22:34

Nu idag har jag inte gjort något särskillt... bara tittat på tv och iblan yt.

Vid halv två tiden åkte jag med mamma för att vi skulle hämta en tårta i Tomelilla och ett fat med mat i Hammenhög, 

När vi kom hem tvättade jag håret sen gick jag upp på mitt rum och lyssnade på musik medans jag bytte om för att vi våra gäster skulle komma. Om ni undrade så hade vi gäster för att om bara två dagar så fyller pappa år och självklart så ska vi ha gäster gå också!

Vid klockan sex kom gästerna och vi åt så god mat!

Efter mat så kom tårta vilket oxå va gott! 

Godnatt och ha en bra söndag 

   

 

Av Julia Andersson Norlander - 18 mars 2016 16:44

Idag har jag varit i skolan, det var den sista skoldagen innan det blev påsklov. 

Det var en jätte bra dag! 

På den sista rasten då spelade jag, Felicia och Julia J fotboll med tre killar i femman. Det var så sjukt kul!

Det har varit sjukt bra väder hela dagen i skolan, men när jag kom hem då började det plötsligt att bli grå himmel. 

Jag längtar verkligen till sommar då det är varmt och solen är framme hela dagen och alla dagar i veckan!

Ha en bra dag  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julisen

Julisen

Julisen


Ovido - Quiz & Flashcards