Alla inlägg under februari 2017

Av Julia Andersson Norlander - 24 februari 2017 16:46

Idag har jag bara varit hemma och kmr bara va hemma, vilket e chill.
Jag har tittat på yt och just nu lyssnar jag på musik medan jag har tråkigt.
Men ikväll ska vi äta tacos #mmm!
Hoppas ni har och kommer ha en bra fredag

Av Julia Andersson Norlander - 20 februari 2017 14:39

Idag ska jag bara vara hemma senare ikväll ska jag och min vän åka och träna i Simrishamn. Men just nu sitter jag och fikar med mamma sen kmr jag nog inte att göra något speciellt.
Men jag försöker iaf att va lite aktiv på bloggen just nu vilket går bra tycker jag.
Men ha en bra dag!

Av Julia Andersson Norlander - 15 februari 2017 21:27

15/2-17
Imorgon är det sista dagen innan sportlovet. Och de är jag så glad över för de har varit tufft de senaste veckorna både i skolan och utanför skolan.
Igår va de Alla hjärtans dag men vi firade inte speciellt det, hade bara några geléhjärtan och chokladmunkar.
Men detta va då allt så...
Godnatt

Av Julia Andersson Norlander - 11 februari 2017 20:40

Har inte gjort nåt speciellt idag, bara tittat på yt och varit social på mobilen?
Åt tacos idag till middag vilket va nice?
Men nu sitter jag i soffan, äter godis och tittar på melodifestivalen 2017 med min mamma och min stora syster??
Ha en bra kväll?

Av Julia Andersson Norlander - 10 februari 2017 16:36

Jag vet att jag inte har varit aktiv alls på bloggen men de e för att jag har haft väldigt mycket att göra med skolan och sånt...
Men jag ska försöka att va lite mer aktiv?
De kmr inte att bli ett inlägg om dagen men ska verkligen försöka att skärpa mig.

Men iaf idag e de fredag och de har varit en väldigt bra dag, just nu sitter jag i soffan o tittar på yt.

Hoppas att ni kmr ha en bra helg?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julisen

Julisen

Julisen


Ovido - Quiz & Flashcards