Alla inlägg under maj 2016

Av Julia Andersson Norlander - 15 maj 2016 18:46

Idag är det söndag och det har varit SÅ dåligt väder, eller imorse när jag vaknade så var det ingen sol på himmlen och det var gråa moln överallt. Sen åt jag flingor medans jag tittade på yt efter det så regnade det inte så att jag gick faktiskt ut och hoppade studsmatta. 

Innan mamma åkte till jobbet åt vi pannkakor och precis när jag hade ätit klart så började det att regna!  

Då satte jag mig framför datorn igen eller nä jag gick faktiskt och tvättade håret och SEN tittade jag på yt eller så att efter att jag hade tvättat och fönat håret så tog jag min mobil, min dator och gick upp till mitt rum sen satte jag på Therese Lindgrens vlogg spellista och städade samtidigt som jag lyssnade på henne. 

Just nu sitter jag och har tråkigt och lyssnar på musik, jag tror att jag snart ska gå ner och titta på tv.  Så idag har det bara varit en slapp dag!

Godnatt 

Av Julia Andersson Norlander - 13 maj 2016 22:05

WARNING! långt inlägg!
Jag gick upp kl:06.45 för att jag skulle till skolan. På sista laktionen hade ví hemkunskap, vi skulle gå till klockareboden för att vi skulle gemföra priser och kolla på miljömärkningar och sånt. Det var kul!

Sen gick vi tillbaka till skolan för att vissa hade sina väskor i klassrummet sen fick vi gå hem.

Mamma slutade klockan två så att mormor och Jason skulle möta upp mig och gå med mig hem för att jag har ingen nyckel till huset. Asså när Jason och mormor väntar på mig så är det är kul för att när Jason ser att jag är på väg mot dom eller att han ser mig så tittar han hela tiden på mig och när jag kommer nämare så hoppar han och slickar på mina händer. Det är så gulligt!

Men Jason är faktiskt fest vid mig för att jag brukar leka med honom och jag brukar klappa honom, men där däremot är inte Emma det för att hon vill inte att han slickar på hennes kläder för att hon tycker att det är äckligt och hon klappar aldrig honom, varje gång jag träffar honom så klappar jag alltid honom för att jag tycker om honom och jag är inte så mesig eller konstig som Emma.

Men det jag skulel säga var att när jag gick hem med mormor så var det så varmt och när jag kom hem så tog jag direkt på mig short och linne sen gick jag ut i trädgården och hoppade studsmatta och solade + jag läste faktiskt!

Godnatt  


Av Julia Andersson Norlander - 10 maj 2016 20:40

Dom senaste dagarna har det varit sol och sjukt fint väder och jag tror att det är början på sommaren! men nu idag har jag varit i skolan, när skolan var slut så hämtade min mamma mig och jag tog direkt på mig short när jag kom hem. 

Jag gick senare ut till vägen och solade medans jag läste en bok, asså jag satt inte på vägen utan vi har en bänk utanför huset så jag satt på den. Efter typ en timme va jag kok het, då gick jag in i trädgården och hoppade studsmatta i
ca 20 min.  

Imon ska jag oxå till skolan även fast det inte är det roligaste, efter skolan ska jag gå till mormor för att mamma och pappa jobbar och jag har tyvärr ingwn nyckel och ja jag har ingen nyckel, döm mig inte!

Godnatt  

Av Julia Andersson Norlander - 7 maj 2016 11:45

Idag fick jag frukost på sängen, det var bara flingor om ni undrade. Så fick jag lite presenter för om ni inte har fattat det så har jag blivit tonåring, ja jag har blivit tonåring och jag är så taggad på ikväll för att vi ska fira min födelsedag med släkten. Men vi sk ha kalas imon oxå för att vissa gäster kunde inte idag så dom fick komma imon. 

Men jag sitter nu och tittar eller jag lyssnar på Sacha på yt medans jag skriver inlägget. 

Jag har nästan precis gjort min tårta som vi ska äta ikväll, asså nu kommer jag att skryta så att ni vet men jag tyckte att min tårta blev fin, den ser SÅ god ut! det är vaniljkräm, grädde, kiwi och mandariner på den. Det ser så gott ut!


Men jag kommer att smink mig och byta om senare och jag längtar tills gästerna kommer! åh av mamma och pappa fick jag en klocka, vita söta shorts, en CD-skiva, en film och strumpor för jag behöver strumpor okej. Men jag längtar till gästerna kommer och tills jag får presenter!

Men ha en jätte bra dag  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julisen

Julisen

Julisen


Ovido - Quiz & Flashcards